اعزام 110 استاد تفسیر در ماه رمضان به سراسر کشور
کد خبر: 3607791
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

اعزام 110 استاد تفسیر در ماه رمضان به سراسر کشور

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از اعزام 110 استاد برجسته تفسیر قرآن حوزه به استان‌ها در ایام ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرتضی نجفی‌قدسی، امشب 19 خرداد ماه در مراسم افطاری استادان حوزه علمیه که همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، آیات گرامی، حسینی بوشهری، رجبی، هادوی تهرانی و جمعی از استادان برجسته حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد گفت: این دارالقرآن با حمایت بی‌دریغ مراجع عظام تقلید شکل گرفت و سعی شده در مباحث تفسیری و تبلیغی فعالیت شود.

وی افزود: با همکاری مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی، استادان بزرگ تفسیری حوزه به استان‌های مختلف اعزام شدند که سه سال قبل، 30 نفر، پارسال 60 و امسال نیز 110 نفر به استان‌ها برای بیان تفسیر اعزام شدند.

نجفی قدسی بیان کرد: با توجهاتی که در این مدت از سوی مراجع صورت گرفته بحث تفسیر جایگاه شایسته‌ای نسبت به گذشته پیدا کرده و هم‌اکنون بیش از 400 درس تفسیر در حوزه برقرار است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: ما سعی کرده‌ایم با همکاری با مراکز تفسیری حوزه در این زمینه پیشگام باشیم که در این راستا دوره مهارت‌های تفسیری قرآن کریم برگزار شده و درس‌های تفسیری آزادی نیز برگزار شده است که در مجلداتی منتشر خواهد شد.

captcha