ادغام اتحادیه‌های استانی پس از ماه مبارک رمضان/ هر هفته 3 ادغام
کد خبر: 3608108
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
قره‌شیخلو خبر داد:

ادغام اتحادیه‌های استانی پس از ماه مبارک رمضان/ هر هفته 3 ادغام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی با اشاره به اینکه طبق جدول زمانبندی پس از ماه مبارک رمضان هر هفته ادغام در سه استان انجام می‌شود، اظهار کرد: کارهای کارشناسی این موضوع در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی انجام گرفته است.

مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص روند فرآیند ادغام اتحادیه‌ها، اظهار کرد: کارهای کارشناسی این موضوع در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اساسنامه جدید برای ادغام اتحادیه‌ها در استان‌ها آماده شده است، ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و ناظر هم تعیین و جدول زمان‌بندی استان‌ها نیز آماده شده است.
قره‌شیخلو، با اشاره به اینکه این ابلاغ در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، بیان کرد: تا استان‌ها از این فرصت برای هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی استفاده کنند و طبیعتاً استان‌ها پس از ماه مبارک رمضان یک به یک بحث ادغام آنها شروع می‌شود.
دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هر هفته سه استان ادغامشان انجام می‌گیرد که طبق جدول زمانبندی پیش می‌روند که این زمانی تقریبی سه ماهه پیش‌بینی شده است.
captcha