تداوم درگیری‌های پراکنده طایفه‌ای در رامهرمز/ نیروی انتظامی وضعیت منطقه را در کنترل دارد
کد خبر: 3608162
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

تداوم درگیری‌های پراکنده طایفه‌ای در رامهرمز/ نیروی انتظامی وضعیت منطقه را در کنترل دارد

گروه اجتماعی: معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر در درگیری‌های طایفه‌ای در رامهرمز گفت: گزارش‌هایی از تداوم این درگیری‌ها به صورت پراکنده طی امروز به دست ما رسیده است اما نیروی انتظامی کاملا اوضاع را تحت کنترل دارد.

 قدرت‌الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: متاسفانه درگیری‌های دو طایفه در منطقه «پتک جلالی» شهرستان باغملک سابقه‌ای طولانی دارد و با توجه به حضور دو طایفه محمدی و محمدموسایی در حومه رامهرمز که دو طرف درگیری‌های پتک باغملک هستند، نزاع طرفین در محدوده رامهرمز نیز دور از انتظار نبود.


وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته برای خاتمه بخشیدن به این درگیری‌های چندین ساله و ایجاد صلح بین طرفین، برخی اصرار دارند که کار خود را با نزاع پیش ببرند. این افراد باید توجه کنند در صورت عدم تمکین به قانون، با آنان به صورت جدی و محکم برخورد خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به کشیدن شدن درگیری‌های قدیمی دو طایفه محمدی و محمدموسایی از منطقه پتک جلالی باغملک به رامهرمز در شب گذشته، عنوان کرد:‌ شب گذشته (جمعه 19 خردادماه) طرفین این نزاع‌ها این بار در رامهرمز درگیر شدند و در این درگیری یک نفر به قتل رسید و چهار یا پنج نفر زخمی شدند.

دهقان با تاکید بر این‌که وضعیت امنیتی رامهرمز اکنون تحت کنترل است، گفت: اکنون نیروهای امنیتی و انتظامی در منطقه حضور دارند. به صورت پراکنده گزارش‌هایی از تداوم درگیری‌ها طی امروز به دست ما رسیده است اما نیروی انتظامی وضعیت را تحت کنترل خود دارد.

captcha