قرآن و اهل بیت(ع) راه شناخت کامل از دین اسلام را هموار می‌سازد
کد خبر: 3609435
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

قرآن و اهل بیت(ع) راه شناخت کامل از دین اسلام را هموار می‌سازد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه پس از رحلت رسول گرامی اسلام، دو عنصر گران بها، قرآن و شناخت سیره اهل بیت(ع) است، گفت: امروز راه آشنایی دین مبین اسلام را علماء و مراجع دینی هموار ساخته‌اند.

حجت الاسلام علی خادمی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: اهل بیت پیامبر قرآن ناطق اند و دوبال ولایت و تبعیت از امام حی و زنده، می تواند رهگشای زندگی انسان و سعادت بشر باشد.
وی ادامه داد: امروز پیامبر خاتم از میان امت رفته و به ظاهر دستمان از وجود با برکت ایشان خالی مانده اما در حقیقت حجت جامعه اسلامی، پیروی از ولایت و بررسی زندگی ائمه معصوم است که سیره پیامبر را برای زندگی بشریت تبیین کرده اند.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز هزاران قاری قرآن و دانش آموخته معارف اسلامی تربیت شده اند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تربیت نیروهای قرآنی در راستای عمل به تعالیم قرآنی گام های موفقیت آمیزی برداشته و روز به روز خوشبختانه بر مشتاقان قرآنی اضافه می شود.
حجت الاسلام خادمی اظهار کرد: البته به هر میزان که برنامه های قرآنی بیشتر اجرا شود، دستمان جلوتر است چرا که دنیا نیازمند تعالی معارف قرآنی و تبیین سبک زندگی بر اساس آموزه های صحیح است که این راه از طریق قرآن به خوبی معرفی شده است.
وی پاسداری از خون شهدا و تحقق آرمان های نظام اسلامی را در گروی عمل به دستورات قرآن و تعالیم الهی دانست.
captcha