تولید و عرضه 800 نرم‌افزار مذهبی و فرهنگی در مؤسسه بصیر رایانه اصفهان
کد خبر: 3609508
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

تولید و عرضه 800 نرم‌افزار مذهبی و فرهنگی در مؤسسه بصیر رایانه اصفهان

گروه چندرسانه‌ای: مسئول غرفه بصیر رایانه در نمایشگاه قرآن اصفهان گفت: اکنون 800 عنوان نرم‌افزار آماده ارائه داریم.

مهدی ساغری‌زاده، مسئول غرفه بصیر رایانه وابسته به مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه ‌علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: کار ما عرضه  نرم افزارهای فرهنگی در استان اصفهان است که این موسسه از سال 77 پخش نرم افزار‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در ابتدای فعالیت‌مان تنها  نرم افزارهای مرکز خود را ارائه می‌کردیم، اما اکنون  مسئولیت پخش نرم افزار 35 موسسه دیگر را نیز برعهده داریم.
ساغری‌زاده با بیان اینکه موضوع عمده این نرم‌افزارها مذهبی، خانواده، کودکان و ... است، بیان کرد: بیش از 800 عنوان نرم‌افزار اکنون تولید و عرضه کرده‌ایم.
وی در خصوص بازدید مردم از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: به نظر می‌رسد بازدید مردم  شهراصفهان که یک شهر مذهبی و فرهنگی است در کل راضی کننده نیست و نیازمند کار منسجم‌تر است تا بازدید به سطح مناسب برسد و من فکر می‌کنم تعدادی از ارگان‌ها مثل شهرداری، صدا سیما که باید حمایت از نمایشگاه داشته باشند، ندارند.
ساغری زاده ادامه داد: برای بازدید بیشتر از نمایشگاه به نظر من باید کیفیت محتوایی آن بیشتر شود و اطلاع رسانی افزایش یابد.غرفه‌های هنری و فرهنگی حضور بیشتری داشته باشند و همچنین در زمینه کودک کار تخصصی بیشتری انجام گیرد.
captcha