تعیین سرنوشت انسان از فضیلت‌های شب قدر است
کد خبر: 3609715
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
امام جمعه آشخانه:

تعیین سرنوشت انسان از فضیلت‌های شب قدر است

گروه معارف: امام جمعه آشخانه با بیان اینکه شب قدر از مهم‌ترین شب‌های زندگی انسان است و خداوند در این شب، مقدرات انسان را در رزق و روزی و سرنوشت رقم می‌زند، گفت: تعیین سرنوشت انسان از فضیلت‌های شب قدر است.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده در  در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: قرآن معجزه بزرگ پیامبر اسلام در این شب گرامی نازل شده و فرشتگان الهی در شب قدر نازل می شوند.
وی با اشاره به اینکه فعل استفاده شده در نزول فرشتگان الهی، فعل مضارع بوده و شامل زمان حال و آینده نیز می شود، تصریح کرد: در این شب فرشتگان الهی بر کامل ترین انسان در عصر حاضر، یعنی امام زمان(عج) نازل می شوند و مقدرات انسان در این شب رقم می خورد.
وی با بیان اینکه شب قدر شب توبه و مغفرت است، توصه کرد: باید با احیاء و شب زنده داری از فیوضات این شب بهره مند شویم تا خداوند سرنوشت یکسالمان را به بهترین شکل ممکن ورق بزند.
امام جمعه آشخانه یادآور شد: بهترین ماه های سال ماه رمضان و بهترین شب های ماه رمضان، شب قدر است و امید است مومنان درگاه حق، با بهره گیری از فیوضات این ایام، خود را یکسال بیمه الهی کنند تا در شب قدر سال بعد و تحویل نامه اعمال به امام زمان(عج)، شرمنده نشوند.
captcha