نیازمند تبیین فرهنگ علوی در بین مسئولان هستیم
کد خبر: 3610196
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

نیازمند تبیین فرهنگ علوی در بین مسئولان هستیم

گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه نیازمند تبیین فرهنگ علوی در بین مسئولان هستیم، گفت: در تمامی مراحل نیازمند اتحاد و انسجام هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه امروز 26 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه باید در تمام مراحل زندگی به سیره امام علی (ع) اقتدا کنیم، اظهار کرد: ما نیازمند فرهنگ علوی در بین مسئولان هستیم.
حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه ما هر کجا پیروز شدیم، اتحاد و انسجام داشتیم؛ بنابراین باید مرزبندی میان دشمنان داخلی و خارجی داشته باشیم و مسئولان باید موضع خود را اعلام کنند و به دشمنان اعتماد نکنند.
امام جمعه ارومیه به نامه 45 نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) از غنائم جنگی ذره‌ای برای خود ذخیره نکرده بود و نفس خود را آنقدر تقویت کرده بود که به یک قرص نان و مقداری نمک اکتفا کند.
وی خاطر نشان کرد: از نیروهای امنیتی و انتظامی که در زمان کم گروهک‌های تروریستی را دستگیر و امنیت را به کشور برگرداندن تشکر و قدر دانی می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: ما نباید فقرا را در ماه مبارک رمضان فراموش کنیم، چرا که سیره امام علی (ع) کمک به یتیمان و مستضعفان بود و بهترین روش، کمک کردن در خفا است.
captcha