نوای جوشن کبیر و اعمال شب قدر را با تلفن همراهتان دنبال کنید+ دانلود
کد خبر: 3610438
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

نوای جوشن کبیر و اعمال شب قدر را با تلفن همراهتان دنبال کنید+ دانلود

گروه شبکه اجتماعی: ‌اپلیکیشن جوشن کبیر و شب‌های‌ قدر به شما این امکان را می‌دهند که ضمن شنیدن این دعای شریفه بر روی تلفن همراه خود از اعمال ویژه آخرین شب قدر نیز بی‌بهره نمانید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از مهم‌ترین رویدادهای ماه پربرکت رمضان شب‌های قدر هستند که در قرآن بر برتری  این شب نسبت به سایر شب‌ها تاکید شده است؛ شب قدر، شبی است که به باور خیلی‌ها تقدیر یک‌ساله رقم می‌خورد و یکی از بهترین فرصت‌ها برای طلب بخشش از خداوند است.

این سه شب دارای ادعیه و اعمال به خصوصی هستند که انجام آن‌ها در آئین ما توصیه شده و از میان آن‌ها خواندن دعای جوشن و به سر گرفتن قرآن را می‌توان معروف‌ترین آن‌ها در این سه شب دانست. شب‌های 19 و 21 از این ایام پر برکت را پشت سر گذاشته‌ایم و امشب آخرین شب‌ از شب‌های قدر محسوب می‌شود؛ از همین رو برای استفاده بهینه از فرصت‌های طلایی این شب‌ها  اپلیکیشن دعای جوشن کبیر را برای اندروید، آیفون و ویندوز موبایل معرفی خواهیم کرد.



شما می‌توانید تنها با دانلود اپلیکیشن «جوشن کبیر» در محیطی زیبا و چشم‌نواز دعای جوشن کبیر را به همراه ترجمه فارسی در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن جوشن کبیر، برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به لطف آن می‌توانید دعای جوشن کبیر را به‌ صورت متنی و صوتی و به همراه ترجمه‌ فارسی در اختیار داشته باشید.

کاربران با نصب این برنامه می‌توانند این دعا را به بهترین شکل در اختیار داشته باشند. محیط این برنامه به شکل بسیار جالبی با حال و هوای شب‌های قدر عجین شده و با استفاده از تم آسمان و سوسوی ستارگان، فضایی آرامش‌بخش را برای خواندن این دعا به وجود آورده است.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت است و حتی قرار نیست که شما کار خاصی انجام دهید چون جوشن کبیر بطور اتوماتیک نیز عمل می‌کند. پس از مشاهده توضیحات این برنامه اندرویدی، به صفحه ورود آن می‌رسید و با یک اشاره می‌توانید متن دعا را ببینید. البته قبل از این کار بهتر است که دکمه تنظیمات را لمس کرده و گزینه‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید.

در این برنامه دعای جوشن کبیر به‌ صورت فراز به فراز به نمایش گذاشته می‌شود که نکته‌‌ جالب آن، ترجمه‌ فارسی خط به خط آن است؛ به‌ طوری که می‌توانید با خواندن هر بخش کوتاه این دعا، بلافاصله در زیر ترجمه‌ فارسی آن را نیز مطالعه کنید. در این نرم‌افزار مبحث شخصی‌سازی جدی گرفته شده و کاربر می‌تواند نوع و سایز فونت عربی و فارسی برنامه را مطابق با میل خود تغییر دهد.

پخش صوتی دعا نیز با صدای محسن فرهمند تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید آن را پخش کنید؛ یکی از نکات جالب این ویژگی، حرکت خودکار دعا به‌طور هماهنگ با صوت است، به این معنا که می‌توانید بدون نیاز به لمس صفحه، متن دعا را در هنگام شنیدن صوت آن دنبال کنید؛ امکان شروع خواندن از فرازهای انتخابی نیز در نظر گرفته شده است تا اگر بنا به هر دلیلی در خوانش دعا وقفه افتاد، بتوانید در آینده با رجوع مجدد به فراز مورد نظر آن را ادامه دهید.

همچنین اگر خواهان اعمال و ادعیه بیشتری در رابطه با این شب هستید نیز می‌توانید اپلیکیشن «شب‌های قدر» را دانلود و استفاده کنید. اپلیکیشن شب‌های قدر، یک برنامه‌ اندروید بسیار جمع و جور و ساده است که موارد مورد نیاز برای این سه شب را در یک محیط خلوت جمع‌آوری کرده، تا بتوانید به‌ سادگی به مطالب دلخواه دسترسی داشته باشید.

http://cdn01.zoomit.ir/2016/6/68926ad5-b5c3-4768-8224-e0d8342b1bcc.jpg

در این برنامه موضوعات ادعیه و سوره‌ها، اعمال مشترک، اعمال هر شب، ذکر شمار و حکمت و فضیلت شب‌های قدر دسته‌بندی شده‌اند و هر کدام دارای زیرمجموعه‌های کاملی هستند. برای مثال در بخش ادعیه شما به متن کامل دعاهایی نظیر جوشن کبیر(متن و ترجمه)، جوشن صغیر، مجیر، سحر، افتتاح، زیارت عاشورا و‌ سایر ادعیه دسترسی خواهید داشت.

 فضیلت‌های شب قدر، روش امامان در شب قدر، اعمال شب آخر و متن سوره‌هایی همچون عنکبوت نیز از دیگر مطالب موجود در این برنامه هستند که به‌طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. وجود پوسته روشن و تاریک و همچنین امکان تغییر اندازه فونت از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن مذهبی هستند.

از دیگر امکانات این برنامه در عین سادگی می‌توان به گرافیک متناسب با موضوع، روان بودن نرم‌افزار، دارای حالت شب و روز برای مطالعه ادعیه، امکان تغییر اندازه متون در چهار اندازه اشاره کرد. شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از گزینه‌ها، موارد دلخواه خود را به صورت رایگان ذخیره و دریافت کنید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۱
0
0
ساخت اپلیکشن‌های دینی و مذهبی افزایش یابد
captcha