قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود شهدای جهادی
کد خبر: 3610562
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی از شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود شهدای جهادی

گروه دانشگاه: رئیس جهاد دانشگاهی با انتشار پیامی از کلیه شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود شهدای جهادی حادثه تروریستی تهران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در پیامی از شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود شهدای جهادی حادثه تروریستی تهران، قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

سلامٌ علیکم؛

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بدرگاه الهی و مسئلت سلامتی و مزید توفیقات در ماه مبارک رمضان و شب های و روزهای پرارج قدر، بدینوسیله از تشریف‌فرمائی و حضور همکاران جهاددانشگاهی در مراسم بزرگداشت شهیدان : سیدمهدی تقوی و علی فلاح که در حادثه ناجوانمردانه تروریستی در مجلس شورای اسلامی به فیض شهادت نائل آمده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. 

امید است با عنایت خداوند مهربان و همت و مردانگی همیشگی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و حضور جانانه مردم عزیز، دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

برای ارواح طیبه شهدا علو درجات از بارگاه حق تعالی مسئلت دارم.


عندالله مأجور باشید

حميدرضا طيبی،

رئیس جهاد دانشگاهی

۹۶/۳/۲۴

یادآور می‌شود، به مناسبت شهادت دو تن از اعضای خانواده بزرگ جهاد دانشگاهی در جریان حمله تروریستی 17 خرداد به مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه 24 خردادماه مراسم تکریم و یادبودی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

captcha