حضور نیافتن برگزیدگان شهرستانی؛ دلیل لغو اختتامیه جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی
کد خبر: 3611124
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
رشید جعفرپور خبر داد:

حضور نیافتن برگزیدگان شهرستانی؛ دلیل لغو اختتامیه جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی

گروه دانشگاه: مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن درباره علت برگزار نشدن اختتامیه شانزدهمین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی، عنوان کرد: به علت سختی رفت‌وآمد و عدم حضور برخی برگزیدگان شهرستانی در مراسم اختتامیه با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، این برنامه لغو شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، شانزدهمین جشنواره پایان نامه‌های برتر قرآنی در حالی برگزار شد که قرار بود همزمان با اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 10 نفر برگزیده این جشنواره در بخش دانشگاهی این نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تقدیر شود، اما این برنامه در واپسین روزهای برگزاری نمایشگاه لغو شد.

رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌‌‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مدیر بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا در خصوص علت برگزار نشدن و لغو این برنامه اظهار کرد: همزمان با اعلام فراخوان ارسال آثار، علاقه‌مندان از سراسر کشور پایان نامه‌های قرآنی خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی ادامه داد: داوری آثار انجام شد و قرار بود از برگزیدگان این جشنواره در ایام برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان، تقدیر شود و این برنامه به روز پایانی و اختتامیه نمایشگاه قرآن موکول شد، اما دلیل عمده عدم برگزاری این برنامه، سختی رفت‌وآمد و عدم حضور برخی برگزیدگان شهرستانی در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره پایان نامه‌های برتر قرآنی با توجه به ایام ماه مبارک رمضان بود و طبیعتا برگزاری اختتامیه با چند نفر وجهه خوبی ندارد.

مدیر بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: البته سال گذشته هم این اتفاق افتاد و به دلیل ایام ماه مبارک و عدم حضور برخی برگزیدگان شهرستانی این برنامه در دوره پیشین لغو شد.

وی افزود: تا بعدازظهر امروز اسامی نفرات برتر این جشنواره و خبر آن در سایت وزارت علوم منتشر خواهد شد. به پایان‌نامه‌های برگزیده که پیش از این اعلام کرده بودیم 10 برگزیده شامل 5 پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد و 5 دکتری است، 1 برگزیده کارشناسی‌ارشد افزوده شده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۱
0
2
ان شاءالله که این خبر موجب ابطال روزه گوینده آن نباشد. ایکنا میتواند با تماس با برگزیدگان صحت و سقم این ادعا را بررسی نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹
0
2
احسنت
ای کاش این اتفاق توسط خبرگزاری محترم قرآنی ایکنا رقم بخوره تا دیگه شاهد ادعاهای اینچنینی نباشیم
captcha