دشمنان در پناهگاه‌های خود نیز از انتقام ملت ایران رهایی نمی یابند
کد خبر: 3611164
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

دشمنان در پناهگاه‌های خود نیز از انتقام ملت ایران رهایی نمی یابند

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: دشمنان بدانند در خانه و پناهگاه‌های خود از انتقام ملت ایران رهایی نخواهند یافت.

محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: گروه‌های تکفیری پرورانده استکبار هستند که این شیطان صفتان با حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای متحجر در عراق و سوریه به کشت و کشتار می پردازند.
وی با بیان اینکه متاسفانه این گروه ها به جز زبان زور زبان دیگری را نمی‌فهمند، افزود: این گروه‌های تکفیری سرکودکان را بریده و در بین جمعیت اقدام به انفجار و کشتن مردم بی گناه می‌کنند، که قطعا با آنان محکم و قاطع برخورد می‌شود.
ایرانی با اشاره به شهادت 18 تن در حادثه تروریستی تهران، گفت: این توطئه بعد از نشست ریاض و دیدار رئیس جمهور آمریکا با پادشاه عربستان صورت گرفت که اقدامی اشتباه بود.
وی با بیان اینکه وقوع حادثه تروریستی در تهران بزرگترین استراتژی غرب بود که خواستند ضربه‌ای از خود نشان دهند و در میان مردم ایران رعب و وحشت ایجاد کنند، افزود: آنان غافل از این هستند که برگ برنده در دست ایران بوده و اقتدار، عزت، همبستگی و وحدت ملت در سایه مقام معظم رهبری و نظام اسلامی اجازه نمی دهد اینگونه به کشور تعرض کنند.
ایرانی با اشاره به اینکه دوران بزن و دررو گذشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه حمله موشکی سپاه به مقر داعش اقدامی ارزشمند است، قطعا فرزندان این ملت پاسخ هر گونه تعرضی را خواهند داد.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند در خانه و پناهگاه های خود نیز از انتقام ملت ایران رهایی نخواهند یافت، گفت: حمله سپاه پاسداران به قلب نیروهای داعشی همه معادلات را در جبهه مقاومت را تغییر داد.
ایرانی با تاکید بر اینکه داعش قدرتی نیست و آن را خیلی بزرگ کرده اند که به زودی از منطقه جمع آوری خواهند شد، یادآورشد: این اقدام پیام جدی برای کسانی که فکر می کنند ملت ایران از گزینه های روی میز می ترسند را داشت تا بدانند گزینه های ملت ایران  نیز آماده بوده و در مقابل زبان تهدید با همان زبان پاسخ خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه همه از انتقام به موقع سپاه و سیلی آن خشنود شدند و مطمئن هستیم دشمنان سرجای خود خواهند نشست، گفت: این سیلی درسی عبرت آموز برای دشمنان این انقلاب است تا بدانند نمی توانند از سر زور با این ملت سخن بگویند زیرا این مردم هیچ چیزی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
captcha