دیدار گروه تواشیح مشکات خوزستان با امام جماعت اهل سنت در بانکوک
کد خبر: 3611173
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

دیدار گروه تواشیح مشکات خوزستان با امام جماعت اهل سنت در بانکوک

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه تواشیح مشکات خوزستان که به کشور تایلند اعزام شده است با شیخ یوسف میموسا امام جماعت اهل سنت و مدرسه دارالسعاده دیدار کرد و به تلاوت قرآن کریم و اجرای تواشیح پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گروه تواشیح مشکات خوزستان که به کشور تایلند اعزام شده است با شیخ یوسف میموسا امام جماعت اهل سنت و مدرسه دارالسعاده دیدار کرد و به تلاوت قرآن کریم و اجرای تواشیح پرداخت.

شیخ یوسف میموسا از علمای اهل سنت بانکوک است که 15 سال در دانشگاه الأزهر مصر تحصيل کرده و به واسطه تسلط بر زبان عربی و آشنایی با استادان بزرگ قرائت قرآن کریم در مصر و همچنین تسلط اعضای گروه تواشیح مشکات بر زبان عربی مباحث مفصلی در رابطه با اوضاع جهان اسلام و هدایت‌های بی‌نظیر مقام معظم رهبری در منطقه آشفته جنوب غرب آسیا و نیز سیاست دشمن شاد کن آل سعود انجام شد.

در این دیدار ابتدا ماجد نصری سرپرست گروه  اعضای گروه را معرفی کرده و فعالیت‌های آنان را نسبت به ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم و ترویج هنرهای دینی و فرهنگ حفظ قرآن کریم تشریح کرد.

نصری ن با بیان اینکه هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری حفظه الله، حفظ قرآن کریم را در کشور جمهوری اسلامی ایران به طور چشمگیری افزایش داده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توجه به قرآن کریم را در بین مردم به یک فرهنگ همگانی تبدیل کرده است و پرورش قاریان نوجوان و جوان ناشی از توجه رهبر معظم انقلاب به این امر است.

شیخ یوسف میموسا نیز ضمن تمجید از رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه ایشان به قرآن کریم از اعضای گروه تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد که در اولین فرصت به ایران سفر کند و از نزدیک با ایران اسلامی بیشتر آشنا شود.

captcha