جلسه قرآن «احمد رحیمی» در ظهر 24 رمضان‌‌المبارک+ صوت و عکس
کد خبر: 3611383
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

جلسه قرآن «احمد رحیمی» در ظهر 24 رمضان‌‌المبارک+ صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن احمد رحیمی، قاری ممتاز و خادم آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) همراه با تلاوت مجلسی و اهدای جوایز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن احمد رحیمی، قاری ممتاز و خادم آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) روز گذشته، 29 خرداد‌ماه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در خیابان دماوند، سبلان جنوبی، ایستگاه تهران نو، خیابان نبیئیان، مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

جلسه قرآن احمد رحیمی در ظهر 24 رمضان الکریم+صوت و عکس

در ابتدای این جلسه، احمد رحیمی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت. در ادامه، اعضای جلسه به نوبت به تلاوت آیات از ادامه درس جلسه پرداختند و رحیمی، نکات تجویدی آنها را متذکر شد.

جلسه قرآن احمد رحیمی در ظهر 24 رمضان الکریم+صوت و عکس

این جلسه قرآن که 20 جلسه از تشکیل آن گذشته است، هر هفته دوشنبه‌ها پس از نماز مغرب و عشاء در این مسجد برقرار است. اما در ماه مبارک رمضان، پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌‌شود. همچنین در این جلسه، سؤالاتی از مفاهیم و تفاسیر قرآن کریم طرح و در پایان این جلسه قرآن، به بهترین پاسخ، جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 احمد رحیمی، قاری ممتاز کشورمان، متولد ۱۳۵۹، تلاوت قرآن کریم را با تشویق برادر بزرگترش که نوار کاست سوره مبارکه حشر استاد عبدالباسط را به احمد رحیمی هدیه داده بود، آغاز کرده است.

جلسه قرآن احمد رحیمی در ظهر 24 رمضان الکریم+صوت و عکس

رحیمی که از شاگردان سیدمرتضی عبداللهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدجواد درچه ای و احمد ابوالقاسمی است، تاکنون به برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف تلاوت قرآن کریم در مدارس و مساجد اقدام کرده است.

این قاری ممتاز کشورمان که چندین سفر به خارج از کشور داشته است و یکی از بهترین خاطراتش، تلاوت در حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، هم اکنون علاوه بر تلاوت در محافل قرآنی در کنار اعضای گروه تواشیح بین‌المللی ثقلین به اجرای همخوانی در محافل و جلسات قرآنی می‌پردازد.

در ادامه گزارش تصویری و تلاوت احمد رحیمی ارائه می‌شود.

کد

دریافت

مطالب مرتبط
captcha