حمله موشکی ایران نشان داد قدرت ایران فراتر از مرزهاست
کد خبر: 3611540
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی:

حمله موشکی ایران نشان داد قدرت ایران فراتر از مرزهاست

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش گوشزدی به دشمنان داخلی و خارجی است تا مراقب هرگونه حرکت خود باشند.

حجت الاسلام عابدینی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: حمله ایران به مقر داعش گوشزد و سیلی به دشمنان داخلی و خارجی بوده، تا آنان بدانند قدرت ایران فراتر از مرزها است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون ایران در موقعیتی قرار دارد که می‌توانند هر نقطه ای را مورد هدف قرار داده و بدون کنترل و ردیابی به اهداف خود برسد.
عابدینی افزود: ملت ایران همواره در مقابل زیاده خواهی های سران استکبار ایستاده اند و آنان نمی توانند هر کاری که خواستند را انجام دهند زیرا با پاسخ قاطع این مردم مواجه خواهند شد.
وی عنوان کرد: سپاه پاسداران با حمله به قلب داعش در سوریه، همبستگی، اتحاد و وحدت ملت ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند که این مردم همواره در صحنه حاضر و آماده هستند.
عابدینی با اشاره به حمله تروریستی در تهران، یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند به درخت تنومند انقلاب ضربه بزنند زیرا مردم ایران با سیلی سخت پاسخ آنان را می‌دهند.
captcha