کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3611827
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
از سوی مؤسسه صاحب‌الزمان(عج)؛

کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه صاحب‌الزمان(عج) جاجرم، کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی قرآنی» را برگزار می‌کند.

فهیمه حدادمقدم، مدیر مؤسسه صاحب‌الزمان(عج) جاجرم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: مؤسسه قرآن و عترت صاحب‌الزمان(عج) جاجرم استان خراسان شمالی، برای نخستین بار کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی را در سطح استان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: کارگاه آموزشی، تربیتی و مهارتی بر مبنای آیات قرآن و روایات با هدف ایجاد آمادگی در افراد برای تجربه زندگی قرآنی طراحی شده است.

حدادمقدم افزود: این کارگاه در سه مرحله توجیه، تامین و تضمین طراحی شده است که در مرحله توجیه، فرد ضرورت و اهمیت پرداختن به زندگی قرآنی را درک می‌کند، در محله تأمین، مجموعه مهارت‌ها و اصول اساسی زندگی قرآنی به فرد آموزش داده می‌شود و همچنین در مرحله تضمین برای رسیدن به اهداف کارگاه استمرار و تداوم یک‌ساله در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی از 10 مرداد ماه به مدت 4 روز با حضور خدام حسینی پیشکسوت قرآنی و تیم همراهان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاجرم، ستاد نماز جمعه و کارخانه آلومینا برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه صاحب‌الزمان(عج) در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 تیرماه از طریق شماره 32274094 و 32277570 و یا به نشانی جاجرم، خیابان شهید باهنر17 اقدام به ثبت‌ نام کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷
0
0
برپایی کارگاه‌های آموزشی توسعه یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۱
0
0
با شرکت علاقمندان در این کارگاه‌ها موجب شناخت زندگی قرآنی به آنها می‌شود
captcha