روز قدس بیان گر حمایت همیشگی ایران از مظلومین جهان است
کد خبر: 3612022
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
امام جمعه فاروج:

روز قدس بیان گر حمایت همیشگی ایران از مظلومین جهان است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیماییی روز قدس گفت: روز قدس بیان گر حمایت همیشگی ایران از مظلومین جهان است.

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده امام جمعه فاروج در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در آستانه روز قدس رژم صهیونیستی برای ملت فلسطین تنگنا به وجود آورده و لازم است با آگاهی بیداری امت اسلام، به خودشان آمده و دست از ظلم و ستم بردارند.
وی با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در تهران، این حرکت را گامی در جهت ایجاد رعب و وحشت و تفرقه خواند و ادامه داد: باید دشمنان اسلام بدانند که جمهوری اسلامی ایران مانند آن ها فقط حرف از گزینه روی میز نمی زند و اگر لازم باشد در عمل نیز ثابت می کند که پای کار است و اجازه کارشکنی را به دشمنان نمی دهد.
وی اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر داعش را، اقدامی شجاعانه و به جا توصیف کرد و افزود: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت همیشه در صحنه اجازه کارشکنی به دشمن را نمی دهد و خواب و آسایش را از چشم دشمنان ربوده است.
امام جمعه فاروج تصریح کرد: قدس مسئله نخست جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان است و امسال نیز باشکوه تر از سال های گذشته این راهپیمایی را برگزار می نماید.
حجت الاسلام قلیزاده اظهار کرد: ایران اسلامی حامی مظلومان و در کنار مسلمانان غزه، سوره، بحرین، لبنان و لیبی است با این حمایت ها حکام عرب بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلوم بوده و مقابل استکبار جهانی و تروریسم می ایستد.
captcha