دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3612036
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

گروه اجتماعی: جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس بر این موضوع که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت‌های استکباری کنار نمی‌گذارد، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:
پیام روشن روز جهانی قدس، بعنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرتهای استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.
فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام از ابتدای تشکیل دولت جعلی صهیونیستی، هرگز روی آرامش و صلح را به خود ندیده است و اگر هم در مقاطعی با دسیسه رژیم اشغالگر قدس و امپراتوری خبری اش از طریق برجسته سازی سایر حوادث منطقه و جنگ‌های نیابتی از دید جهانیان پنهان داشته شود اما باز این، عظمت روز قدس است که گریبان صهیونیست‌ها را می‌گیرد و ترس از جبهه بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه را بر آنان مستولی می‌سازد.
امروز، پس از وقایعی چون سقوط دیکتاتورهای عرب منطقه، شکست آمریکا، هم پیمانان او و مولود نامشروعشان در جبهه‌های سوریه و عراق، استیصال عربستان سعودی در برابر مقاومت مثال زدنی مردم بحرین و یمن، نوبت به رژیم صهیونیستی رسیده است که بیش از پیش، تحقیرهای تاریخی‌اش در جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه، 33 روزه و 51 روزه را به یادآورده و بداند که دستان غاصب قطع شدنی است و باتلاق ذلتی که در آن فرورفته، پایانی جز نابودی ندارد.
روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز منکوب نمودن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است. مردم مسلمان و روزه دار ایران، هماره این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند.
این ملت رشید و شجاع، امسال نیز همچون سالهای قبل به میدان آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه این روز در سراسر میهن اسلامی، حماسه روز قدس 96 را رقم خواهند زد.
جهادگران جهاددانشگاهی همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان فلسطین را عهد ناگسستنی دانسته و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.
captcha