خون شهدا موجب تنومند شدن درخت انقلاب شده است
کد خبر: 3612147
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

خون شهدا موجب تنومند شدن درخت انقلاب شده است

گروه اجتماعی: مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا، گفت: خون شهدا موجب تنومند شدن درخت انقلاب شده که امروز در مقابل دشمنان موشک‌های ما غرش می‌کند ما باید به خانواده شهدا تبریک بگوییم که فرزندان غیرتمندی تربیت کرده اند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمدحبیب الهی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا، امروز در یاواره شهید یحی ایمانی شهرستان کلیبر، گفت: نباید بگذاریم گذر زمان باعث فراموشی و غفلت ما از شهدا و خانواده های ایشان شود چرا که ما هرچه داریم از خون شهدا و ایثارگری‌های آنهاست.

وی، افزود: نسل جوان و پویای امروز باید بدانند که عظمت، اقتدار و امنیت این کشور ثمره خون شهدا و این شهدا عزت، آبرو و امنیت ما می باشند.

حبیب الهی، گفت: ما باید تک تک شهدا را قدر بدانیم و آن‌ها را برجسته کنیم تا نسل جدید و جوان جامعه بدانند که شهدا چه کرده‌اند و با خون خود به ما عزت، آبرو و اقتدار و امنیت دادند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا افزود: خون شهدا موجب تنومند شدن درخت انقلاب شده که امروز در مقابل دشمنان موشک‌های ما غرش می‌کند ما باید به خانواده شهدا تبریک بگوییم که فرزندان غیرتمندی تربیت کرده اند.

وی ادامه داد اینک ثمره خون شهداست که موجب لرزش استکبار شده و اسباب خوشحالی را برای ملت ایران و دوستان این مرز و بوم فراهم ساخته است.

حبیب‌الهی گفت: دشمنان باید بدانند تا زمانی که فرهنگ شهادت جزو افتخارات ملت ایران باشد آنها هستند که باید و به حق از ما سیلی بخورند و از اصابت موشک های ایران به اهداف تعیین شده دچار شوکه بشوند.

وی در پایان حمله موشکی ایران به داعش را تنها یک هشدار عنوان کرد و افزود: دشمنان بدانند اگر شیطنتی انجام دهند یقیناً پاسخ بسیار قاطع و کوبنده ای از سوی ملت ایران خواهند دید.

captcha