روز قدس روز فریاد علیه اسرائیل و نفی افراط‌گرایی است
کد خبر: 3612178
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
آیت‌الله هادوی تهرانی:

روز قدس روز فریاد علیه اسرائیل و نفی افراط‌گرایی است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله هادوی تهرانی از استادان حوزه با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به راهیپمایی روز قدس تاکید کرد: تمامی مؤمنان و مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان در این روز با ندای وحدت بر علیه هر نوع افراط‌گرایی- صهیونیسم یهودی یا داعشیسم اسلامی- فریاد بر خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن این پیام به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ (انفال/60)
هر نیروئى در قدرت دارید براى مقابله با آنها (دشمنان) آماده سازید و اسب هاى ورزیده (براى میدان نبرد) تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید. (انفال/60)
روز قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی، روز دفاع یک صدا از مظلومین عالم، روز فریاد علیه صهیونیسم بین‌الملل و حمایت از پاره تن جهان اسلام، فلسطین مظلوم، است.
ایران اسلامی و تمامی مؤمنان و مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان در این روز با ندای وحدت بر علیه هر نوع افراط گرایی- صهیونیسم یهودی یا داعشیسم اسلامی- فریاد بر خواهند آورد تا کنگره قدرت های پوشالی پنهان شده در پس این افراط و ظلم را بلرزانند و آنان را از پیروزی حتمی حق بر باطل باخبر سازند.
امید است ملت خداجوی ایران اسلامی با دهان روزه در این روزهای گرم ندای امام راحل عظیم الشأن قدس سره و رهبر معظم مد ظله را لبیک گویند و با اجتناب جدی و اکید از شعارهای تفرقه افکن، در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و جلوه ای از وحدت ایران اسلامی را در برابر رسانه ها و چشم های بیدار جهان  آشکار سازند. ان شاء الله
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة
مهدی هادوی تهرانی
31 خردادماه 1396- 26 رمضان المبارک 1438
قم – آشیانه آل محمد علیهم السلام
captcha