تحریف اتفاقات کودتای سال 32 یکی از اهداف دشمن است
کد خبر: 3612402
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
آیت‎الله نوری همدانی:

تحریف اتفاقات کودتای سال 32 یکی از اهداف دشمن است

گروه اجتماعی: آیت الله نوری همدانی ربا را یکی از آفات اقتصاد دانست، گفت: ربا موضوعی است که خداوند درباره مذمت آن در 7 قسمت قرآن کریم سخن به میان آورده است، متاسفانه در اسلام این موضوع وجود دارد و یکی از مضرات اقتصاد جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)ازقم، آیت‎الله‎العظمی نوری همدانی پنج شنبه در ضیافت افطاری که با حضور علما و روحانیون در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهارکرد: علامه طباطبایی دارای ویژگی هایی خاصی بود و انسان متواضعی بود،افزود: ایشان در زمینه تفسیر قرآن کریم و نشر اهل بیت(ع) زحمات بسیاری کشید،تفسیر المیزان کتاب نمونه ای است که توسط علامه طباطبایی نوشته شده است که دایرالمعارف نمونه ای است که در هر موضوعی ابتکارات فراوانی دارد.
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در زمینه اجتماعی موضوع تبری کفار در قرآن کریم بیش از موضوعات دیگر مورد توجه است، تبری کفار و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام مورد تاکید قرآن کریم است.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه ربا را یکی از آفات اقتصاد دانست عنوان کرد: در میان موضوعات اقتصادی ربا موضوعی است که خداوند درباره مذمت آن در 7 قسمت قرآن کریم سخن به میان آورده است، متاسفانه در اسلام این موضوع وجود دارد و یکی از مضرات اقتصاد جامعه اسلامی است.
آیت‎الله نوری همدانی با اشاره به کودتای 28 مردادماه سال 32 گفت: در این کودتا آیت الله کاشانی شاه را فراری داد اما آمریکا مجدد وی را برگرداند، آیت الله کاشانی قهرمان و مبارز بود و نفت کشور با تلاش های ایشان ملی شد اما دشمن تلاش می کند موضوع را تحریف کند.
وی با اشاره به اهداف دشمن برای مقابله با اسلام افزود: کشورمان قرآن و اسلام  دارد که استکبارجهانی تلاش می کند به مقابله با این دو اصل مهم بپردازد که باید به مقابله با این هدف شوم بپردازیم.
captcha