ملت ایران با وحدت در مقابله با تروریست، شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریدند
کد خبر: 3612570
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ملت ایران با وحدت در مقابله با تروریست، شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریدند

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن قدردانی از اقتدار نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور، گفت: اقتدار سپاه در برخورد با تروریست ها امسال شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریده است.

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با اشاره به برقراری امنیت کامل در کشور، اظهار کرد: امروز این ملت با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، به رسم قدردانی از مقام معظم رهبری و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر آفریدند.
وی با تاکید بر اینکه خون شهدای مظلوم مدافع حرم و حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل(ره) هدر نمی رود و نیروهای امنیتی اجازه کارشکنی به خرابکاران را نمی دهند، ادامه داد: تفاوت راهپیمایی امسال با سال های گذشته این است که پس از اقتدار نیروهای سپاه و نظام اسلامی، اقتدار و عزت ملت ایران به دنیا نشان داده شد.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این حرکت نظامی سپاه پاسداران، علاوه بر اقتدار نظامی، اقتدار سیاسی کشورمان را نیز بالا برد و تمام دنیا فهمیده است که ملتی قوی و قدرتمند هستیم و هرجا را که اراده نماییم نشانه می گیریم.
آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به وقایع گذشته و حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، سردمداران اسرائیل و آمریکا و بقیه کشورهای مرتجع بدانند که با چه ملتی طرف هستند.
captcha