ملت ایران پشتیبان همیشگی ملت های مظلوم دنیا است
کد خبر: 3612571
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
فرماندار بجنورد:

ملت ایران پشتیبان همیشگی ملت های مظلوم دنیا است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار بجنورد ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: ملت ایران تا زمان آزادی قدس از فلسطین دفاع می کند.

محمود ثمینی، فرماندار بجنورد در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هرساله در تمام راهپیمایی های مربوط به انقلاب و نظام شرکت می کنند و روز قدس سال گذشته نیز بسیار پرشور بود اما تفاوت روز قدس امسال، با سنوات گذشته در این است که ملت ایران امسال با انسجام و همدلی بیشتر، رنگی تازه به راهپیمایی روز قدس بخشیدند.
وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی اخیر و شیطنت عوامل تکفیری و استکبار جهانی، در داخل مملکت، انزجار ملت ایران نسبت به استکبار جهانی را بیشتر کرده است، خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان بیش از گذشته شده با ملحد خواندن تکفیری ها، در قبال دشمنان اسلام متحد شده اند.
فرماندار بجنورد افزود: امسال با وحدت و انسجام بیشتر تمام گروه های سیاسی، همه اقشار مردم با علاقمندی و اراده پشت سر مقام معظم رهبری و مسئولین نظام ایستادند و از کیان نظام اسلامی دفاع می کنند.
ثمینی تصریح کرد: این وحدت و همدلی زمینه حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نیز فراهم آورده و تا زمان آزادی قدس، ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.
captcha