ملت ایران با وحدت و انسجام، مشت محکمی بر دهان استکبار و تروریست می کوبد
کد خبر: 3612572
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

ملت ایران با وحدت و انسجام، مشت محکمی بر دهان استکبار و تروریست می کوبد

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نتیجه حملات کور و اقدام علیه امنیت ملی ملت ایران، اتحاد و حضور پر شور آن ها در راهپیمایی روز قدس و ندای مرگ بر اسرائیل است، گفت: ملت ایران با وحدت و انسجام، بر دهان استکبار و تروریست می کوبد.

محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ، اظهار کرد: تفاوت اصلی روز قدس امسال با سال های گذشته در این است که ملت ایران، هفدهم خردادماه در حرکت کورکورانه ای، شاهد حرکتی ناکام از سوی نیروهای وابسته به داعش و تکفیری بود که حرکت کور تروریستی انجام دادند.
وی با بیان اینکه تروریست های داعش در این حرکت کور، تعدادی از همشهریان و هموطنان ما را به شهادت رساندند که دو تن از این شهدا، از اهالی خراسان شمالی بودند، ادامه داد: در قبال این اقدام و حرکت آن ها، انسجام و وحدت بیشتری در میان مردم کشور دیده شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ملت ایران این حرکت کور را، منشعب از نگاه آمریکا و صهیونیسم بین المللی می داند، تصریح کرد: حامیان تروریستی بدانند که مردم ما همیشه در صحنه بوده و هستند و با انسجام خود بر دهان مستکباران می کوبند.
صالحی ملت ایران را ملتی حامی مظلومان توصیف کرد و افزود: این دستاورد و آموزه امام راحل(ره) است که میراث گرانبهای روز قدس را برای تمام مسلمانان دنیا به میراث گذاشت.
وی گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام خود در سال های پس از انقلاب در صحنه حضور داشته و امسال با اتفاقات اخیر و اقدامات تروریست ها، با عزمی جدی تر در برابر تکفیری ها ایستاده و هیچگاه اجازه کارشکنی به دشمنان اسلام را نمی دهد.
صالحی افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر به تمام دنیا نشان داد که ملت ایران حامی دموکراسی و آزادی، پشتیبان نظام و رهبری و حامی تمام انسان های آزاده و ملت های مظلوم دنیا است.
captcha