حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف، انقلاب را قوام بخشیده است
کد خبر: 3612574
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف، انقلاب را قوام بخشیده است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم بجنورد،گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، ملت ایران را ملت حامی مظلومان توصیف کرد و گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف، انقلاب را قوام بخشیده است.

علی اکبری، نماینده مردم بجنورد،گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: به تجربه آموخته ایم، در طول 38 سال بعد از انقلاب، حضور با شکوه مردم در  برحه های تاریخی بعد از انقلاب، این نظام را قوام بخشیده است.
وی با بیان اینکه در هفته های اخیر ملت ایران شاهد فعالیت های خاصی در زمینه مقابله با تروریست ها بود، تصریح کرد: این حضور مردم و جلوه باشکوه جمعیت چند ده میلیونی در کشور، پشتوانه محکمی در دفاع مشروع و حمایت از نظام در مقابله با تروریست بین المللی است.
اکبری ادامه داد: متاسفانه شکل و شیوه روز در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران را با اقدامات کور تروریستی، در پیش گرفتند اما قطعا این تهاجم و حملات از سوی نیروهای امنیتی کشور ناکام خواهد ماند.
وی با بیان اینکه ملت ایران از شهادت هراسی ندارد و اجازه کارشکنی در این کشور را به بدخاهان نمی دهد، یکی از ویژگی های ممتاز مردم ایران را شهادت طلبی توصیف کرد و افزود: ملت ایران اجازه کارشکنی به بدخواهان را نمی دهد و همیشه در طول تاریخ به عنوان ملی شجاع حامی مظلومان بوده است.
captcha