ایستادگی ملت ایران پای آرمان های انقلاب، پیام روز قدس است
کد خبر: 3612577
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

ایستادگی ملت ایران پای آرمان های انقلاب، پیام روز قدس است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: پیام راهپیمایی روز قدس این است که ملت ایران محکم تر، یکپارچه تر و متحدتر از همیشه پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده است.

دکتر محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: امسال با توجه به حمله کور تروریستی داعش در هفدهم خردادماه  و شهادت تعدادی از هموطنان، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دشمنی و خصومت را عیان کرد.
وی ادامه داد: ایادی آن ها در منطقه و کشورهای مرتجع به ویژه آل سعود نشان دادند که از پیروزی های جبهه مقاومت در یمن، سوریه، بحرین، عراق و افغانستان بسیار ناراحت و عصبانی هستند و کاری کردند که با خفت و خواری از آن ها در صحنه جهانی یاد شود.
وی اضافه کرد: امروز شاهدیم با تمام تهدیدات کوری که دشمنان علیه ملت ایران داشته اند، این مردم از آرمان های خود دست بر نداشته و از ارزش های انقلابی خود کوتاه نیامدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه از آرمان های امام دست بردار نبوده و و از ارزش های اسلام دست بر نمی دارد، خاطرنشان کرد: با تمام وجود ایستاده ایم و در راه اسلام جان خود را فدا می کنیم تا دین خدا زنده بماند و این پیام مهمی برای استکبار جهانی است.
ایرانی اظهار امیدواری کرد: با وعده الهی روزی فرا می رسد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از منطقه با خفت و خواری اخراج و جارو می شوند و وعده الهی لاتغیر است و مطمین هستیم مردم ایران در پیروزی جهان اسلام نقش محوری دارند.
وی یادآور شد: امروز بسیاری از کشورهای آزاده دنیا و مظلومان منطقه، نگاهشان به ملت ایران است چرا که پس از گذشت 38 سال از انقلاب، این مردم همچنان پای آرمان های امام و رهبری ایستاده اند و لحظه ای از ارزش های خود کوتاه نمی آیند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی پیام راهپیمایی روز قدس امسال برای تمام دنیا را ایستادگی ملت ایران محکم تر، یکپارچه تر و متحدتر از همیشه پای آرمان های اسلام و انقلاب ذکر کرد.
captcha