اتحاد و پیروی از ولایت ملت ایران، پیام روز قدس برای مردم دنیا است
کد خبر: 3612578
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

اتحاد و پیروی از ولایت ملت ایران، پیام روز قدس برای مردم دنیا است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن تاکید بر همبستگی ملت های مسلمان در مقابله با مشرکان و دشمنان اسلام، گفت: اتحاد و پیروی از ولایت ملت ایران، پیام روز قدس برای مردم دنیا است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، روز قدس را روز اسلام، روز دفاع از ستمدیدگان، روز وحدت، دفاع از ولایت و روز بصیرت توصیف کرد.
وی اظهار کرد: حضور امسال مردم در راهپیمایی روز قدس متفاوت خواهد بود چرا که دشمن با اقدامات تروریستی خود در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل(ره) به وضوح نشان داد که دشمن همیشه دشمن است.
وی با بیان اینکه جریان ترورها نشان داد که دشمن قسم خورده این نظام، دست بردار نیست و به دنبال خرابکاری و ضربه زدن به نظام است، اضافه کرد: به لطف خداوند متعال، ملت و مسئولین نظام امروز یکپارچه به صحنه آمدند و با مشت کوبنده خود اعلام می کنند که پای ارزش های نظام ایستاده اند و دشمن را در هرجا که باشد، سرکوب می کند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آنچنان که سپاه در جریان هدف قرار دادن داعش در سوریه و از بین بردن آن ها، این اقتدار را به دنیا نشان داد و این پیام را به آن ها داد که از کوچک ترین خطای دشمنان نیز نمی گذرد.
حجت الاسلام قدرتی گفت: روز قدس، روز اقتدار و همبستگی ملت ایران است و مردم این کشور همواره در راستای دفاع از ارزش ها، دفاع از نظام و مقابله با دشمن ایستاده اند.
captcha