نرم‌افزار قرآنی سراج منتشر شد
کد خبر: 3612723
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

نرم‌افزار قرآنی سراج منتشر شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: نرم‌افزار قرآنی سراج به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، همزمان با ماه مبارک رمضان، اپلیکیشن قرآن سراج، توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت رایگان منتشر شد.
نرم افزار موبایلی «قرآن سراج» شامل متن، ترجمه، تفسیر و صوت قرآن بوده و در بستر اندروید در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) تولید و بصورت رایگان ارائه شده است.
در این نرم افزار دو ترجمه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و ترجمه مترجم قرآن کریم سیدمحمدرضا صفوی به عنوان روزآمدترین، روان‏ترین و پرمخاطب ترین ترجمه قرآن مورد استقبال علاقمندان به قرآن، ارائه شده است.
مهمترین محتوای نرم افزار شامل متن قرآن کریم، ترجمه فارسی، ترجمه به زبان‎های خارجی، تفسیر المیزان و نمونه، ترتیل 6 قاری برجسته بصورت کامل، ترتیل بیش از 70 قاری بصورت آیه به آیه با آیات و ترجمه ترتیل کامل سوره‎های قرآن است.
برخی از مهمترین امکانات نرم افزار نیز شامل مشاهده متن قرآن همراه با ترجمه بصورت زير نويس، گرافیک انیمیشنی، امکان دانلود مستقيم صوت‎هاي قرآن و تفسير، نمایش متن، قرآن بر اساس شماره جزء و آیه، افزودن یک آیه به لیست علاقه‎مندی‎ها برای دسترسی راحت تر،امکانات جستجو در سوره، آیه، جزء و متن و ترجمه و تفسیر قرآن، امکان به اشتراک گذاری متن، ترجمه و تفسیر آیه از طریق پیامک و شبکه‎های اجتماعی،پرش به یک سوره، جزء، صفحه و آیه خاص و... است.
علاقه مندان جهت دانلود و استفاده از نرم‌ افزار، می‌توانند به آدرس   ttps://cafebazaar.ir/app/ir.seraj.quran/?l=faمراجعه کنند.
captcha