جوانان و نوجوانان بستان مشتاق یادگیری قرآن هستند
کد خبر: 3612741
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

جوانان و نوجوانان بستان مشتاق یادگیری قرآن هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کانون فرهنگی ـ هنری طریق القدس مسجد بستان با بیان اینکه جوانان بستان مشتاق یادگیری قرآن هستند، گفت: جلسات جمع‌خوانی قرآن همه روزه در ماه مبارک رمضان با استقبال خوب جوانان و نوجوانان در این مسجد برگزار می‌شود.

سیدجلیل موسوی مدیرکانون فرهنگی ـ هنری طریق القدس مسجد بستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامه‌های قرآنی این مسجد در ماه مبارک رمضان گفت: مسجد جامع بستان بحمدالله در ایام تعطیلات تابستان کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن برای دختران و پسران برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان جلسات جمع خوانی قرآن با حضور خوب مردم هر روز عصر در مسجد جامع شهر بستان برگزار می‌شود. جوانان، نوجوانان استقبال خوبی از این جلسات کرده‌اند. در میان شرکت‌کنندگان بزرگسالان و بعضا افراد بی سواد نیز حضور پیدا می‌کنند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: به منظور تشویق حضار، در پایان هر جلسه سؤالاتی مطرح می‌شود و به افرادی که پاسخ صحیح بدهند، هدیه‌ای تقدیم می‌شود. همچنین در هر جلسه قرآن جایزه‌ای به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

موسوی با تصریح به عدم حمایت مالی ارشاد از کانون‌های مساجد گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در مساجد با هزینه شخصی افراد علاقه‌مند تأمین می‌شود. ما باید کار کنیم تا جوانانمان را به مساجد جذب کنیم. بحمدالله جوانان ما خیلی برای یادگیری قرآن مشتاق هستند.






captcha