رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان منصوب شد/ پیگیری امور قرآنی با سازوکاری مشخص و دقیق
کد خبر: 3612779
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان منصوب شد/ پیگیری امور قرآنی با سازوکاری مشخص و دقیق

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد با بیان اینکه اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان با سازوکاری مشخص و دقیق کارهای امور قرآنی را به نحواحسن پیگیری می‌کند، گفت: انتظار داریم دیگر ادارات و جامعه قرآنی با این اداره همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد به عنوان رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد.

وی پیش از این ریاست ادارات اوقاف و امور خیریه ماهشهر و اهواز را بر عهده داشت.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، اظهار کرد: پیش از این امور قرآنی در اداره‌کل اوقاف خوزستان در سطح کارشناسی زیر نظر معاونت فرهنگی اداره می‌شد،‌اما اکنون از سطح کارشناسی به اداره ارتقا پیدا کرده است که با این فرآیند امور قرآنی بهتر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این اداره یک رئیس و سه کارشناس امور قرآنی دارد که در این حیطه به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، گفت: اداره امور قرآنی با سازوکاری مشخص و دقیق کارهای امور قرآنی را به نحواحسن پیگیری می‌کند.

شوبع‌نژاد گفت: در این اداره طرح حفظ قرآن کریم با شرکت 24هزار نفر در سراسر استان باید در سال جاری اجرا می‌شود. همچنین تا پیش از این برای شرکت مربیان در دوره‌های تربیت مربی قرآن آنها به قم اعزام می‌شدند که تلاش بر آن است با دعوت از استادان دوره‌ها در اهواز برگزار شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: انتظار داریم دیگر ادارات و جامعه قرآنی با این اداره همکاری کرده و حق استان و فعالان قرآنی ادا شود.

captcha