گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر در قم
کد خبر: 3612844
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر در قم

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر همزمان با سالگرد فاجعه هفتم تیرماه سال 1360 روز چهارشنبه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، سردار سیدجواد هاشمی سوم تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 12 خانواده معظم شهید حادثه هفتم تیرماه در قم افزود: همزمان با سالروز شهادت دکتر شهید بهشتی و 72 تن از شهدای دفتر حزب جمهوری اسلامی مزار مطهر 9 شهید گلگون کفن هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه(س) گلباران و عطر افشانی می شود. 
وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای هفتم تیر، جمعی از مسوولان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خادمان به شهدا برگزار می گردد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با آرمانهای رفیع ایشان تجدید میثاق می کنند. 
وی اضافه کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت 10 صبح با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر،‌ مردم و جمعی از مسوولان  در گلزار شیخان و حرم مطهر برگزار می شود. 
شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی نژاد،‌دانش از شهدای هفتم تیر در قم هستند.
captcha