هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها موجب احیا دوباره ستاد تشییع شهدا شد
کد خبر: 3612938
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها موجب احیا دوباره ستاد تشییع شهدا شد

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: به دلیل هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها و اینکه هر دستگاه رسالت خود را در زمینه تشییع شهدا به خوبی انجام دهد، این ستاد به این نتیجه رسید که به صورت تشکیلاتی دوباره راه‌اندازی و احیا شود.

سیدمجید حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص آغاز به کار ستاد تشییع شهدا، افزود: قدمت این ستاد به تشکیل بنیاد شهید بر می‌گردد، با توجه به تشییع ابدان مطهر شهدا در کشور، استان و مشهد ستادی تشکیل شد که بنیاد شهید، فرمانداری و فرمانداری‌های شهرستان عضوش بودند و بنیاد شهید نیز دبیر و مرجع این ستاد است.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های انتظامی و نظامی و دستگاه‌های مرتبط، عضو این ستاد هستند، اظهار کرد: تشکیل این ستاد به این منظور بوده است که ما متوجه شویم شهید پیدا شده مربوط به کدام دستگاه است.
کمرنگ شدن فعالیت ستاد تشییع شهدا بعد از هشت سال دفاع مقدس
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در خصوص عمل کرد این ستاد از گذشته تا کنون، عنوان کرد: فعالیت این ستاد بعد از هشت سال دفاع مقدس کمرنگ‌تر شده بود که مجدد به ریاست فرمانداری احیا شد.
حسینی در خصوص فعالیت گذشته و امروز ستاد تشییع شهدا، افزود: در این ستاد بحث‌هایی همچون ساعت، روز، محل تشییع و دعوت از دستگاه‌ها و عموم مردم انجام می‌شود و هر چیزی که به تشییع و خاکسپاری شهید مرتبط باشد در این جلسه طرح موضوع می‌شود.
هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها موجب احیا دوباره ستاد تشییع شهدا 
وی ادامه داد: به دلیل هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها و اینکه هر دستگاه رسالت خود را در زمینه تشییع شهدا به خوبی انجام دهد، این ستاد به این نتیجه رسید که به صورت تشکیلاتی دوباره راه‌اندازی و احیا شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه گفته‌های خود، بیان کرد: برای تشکیل این ستاد و احیا دوباره آن با استقبال خوب فرمانداری و دستگاه‌های عضو رو به رو شدیم.
captcha