ایکنا؛ میزبان مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور»
کد خبر: 3613015
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

ایکنا؛ میزبان مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور» روز 13 تیرماه در محل خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

منصور آقامحمدی، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور» خبر داد و گفت: این مراسم قرآنی و معنوی روز سه‌شنبه، 13 تیرماه از ساعت 17 به میزبانی خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: در این مراسم که با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، تعدادی از اعضای کاروان قرآنی سفیران نور به بیان نقطه نظرات و بعضاً خاطرات خود از اجرای این طرح قرآنی خواهند پرداخت.

آقامحمدی تصریح کرد: در ادامه برگزاری این مراسم نیز طی برنامه‌ای از اعضای کاروان قرآنی سفیران نور با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تجلیل و قدردانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، طرح قرآنی «سفیران نور» به همت سازمان دارالقرآن الکریم و طی ایام ماه مبارک رمضان در سطح 14 استان کم‌برخوردار و محروم کشور اجرا شد که در راستای آن تیم‌های قرآنی متشکل از دو قاری، یک حافظ و یک مجری توانمند قرآنی برای اجرای محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به استان‌های مورد نظر اعزام شدند.

captcha