رشد فعالیت‎های قرآنی حرم حضرت معصومه(س) به برکت انقلاب اسلامی بوده است
کد خبر: 3613087
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
تولیت آستان کریمه اهل بیت(ع):

رشد فعالیت‎های قرآنی حرم حضرت معصومه(س) به برکت انقلاب اسلامی بوده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) رشد و توسعه فعالیت‎های قرآنی این حرم شریف را مرهون انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی شب گذشته 3 تیر در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون برگزار شد، گفت: قاعده اصلی محاسبه حسنات آخرت، بردن اعمال به قیامت است.
وی افزود: منظور از بردن اعمال آن است که برخی اعمال باعث ضایع شدن اعمال خیر می‎شود و برخی حسنات نیز گناهان را محو می‎کند؛ پس هر کار خیری لزوما به معاد نخواهد رسید.
تولیت آستان کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد: اگر انسان به شیوه مطلوبی بتواند در دنیای خاکی عمل کند در دنیای آخرت نیز می‌تواند سر خود را بالا گرفته و به خوبی به سوالات روز قیامت پاسخ دهد.
امام جمعه موقت قم بیان کرد: نقش و هدف حضرت معصومه سلام‌الله علیها در تاریخ ایران و قم بسیار مهم است زیرا از زمانی که ایشان به شهر قم پا گذاشتند خیر و برکت بسیاری را به همراه خود آوردند به همین علت اکنون باید شکرگزار نعمت حضور ایشان باشیم.
استاد حوزه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: اکنون به برکت این خون‌ها انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است؛ در این سالها باید از نقش تولیت‎های گذشته در توسعه فعالیت‎های حرم نیز یاد کنیم ولی بازهم نمی توان نقش انکارناپذیر انقلاب در تبدیل این پایگاه عظیم جهان تشیع به پایگاه نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) گذشت.
وی گفت: خوشبختانه برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها هر ساله مطلوب‌تر از گذشته می‌شود؛ البته حضور مردم در مراسم حرم مطهر قابل تقدیر است چرا که بدون حضور مردم، برنامه‌های حرم رونق نخواهد داشت؛ صدا و سیما نیز با بازتاب رسانه‌ای برنامه‌ها نقش قابل توجهی را ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه در تامین امنیت حرم مطهر افراد بسیاری مشارکت داشته اند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این امنیت را در طول سال و مناسبت‌های مختلف حفظ کنیم.
captcha