تربیت و آموزش ۵۰ هزار قاری دانش آموز در استان کرمانشاه
کد خبر: 3613113
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

تربیت و آموزش ۵۰ هزار قاری دانش آموز در استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: ۵۰ هزار لوح فشرده در خصوص نحوه صحیح و اصولی قرائت قرآن در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: آموزش و پرورش در سال تحصیلی 96-95 فعالیت های زیادی در حوزه های قرآنی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقان قرآنی فراوانی در سطوح و رشته های مختلف برگزار شده است، افزود: تربیت دانش آموزان قرآنی یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است.
محبی، از آموزش و تربیت 50 هزار قاری دانش آموز در استان کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: هدف از این برنامه ترویج و نشر معارف قرآنی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با بیان اینکه 50 هزار لوح فشرده در خصوص نحوه صحیح و اصولی قرائت قرآن در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار گرفته است، ابراز کرد: توزیع این لوح های فشرده تاثیر بسزایی در تربیت دانش آموزان قاری دارد.
وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزش قرآن کریم نیز برای دانش آموزان برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است دانش آموزان استان کرمانشاه در مسابقات قرآنی تابستان سال جاری خوش بدرخشند.
 
captcha