مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن؛ موضوع ویژه در جشنواره کتاب سال دانشجویی
کد خبر: 3613126
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
تقوی خبر داد:

مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن؛ موضوع ویژه در جشنواره کتاب سال دانشجویی

گروه ادب: رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از ایجاد بخش ویژه مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن در بیست و چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی خبر داد.

عادل تقوی، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره فراخوان بیست و چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی گفت: فراخوان این دوره از جشنواره از اواخر سال گذشته منتشر شده و پایان تیرماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه به اتمام می‌رسد.
وی افزود: در این دوره در بخش جنبی، نگارستان کتاب در سال جاری برای نخستین بار ایجاد شده و به عکس، نماهنگ و فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای درباره کتاب و کتابخوانی اختصاص یافته است که جای خالی آن احساس می‌شد.
تقوی در ادامه عنوان کرد: در بخش ویژه نیز موضوعات جدیدی مانند اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، گردشگری، تجاری‌سازی دانش و فناوری‌های نوین، فرهنگ نوین و آسیب‌های اجتماعی و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن ایجاد شده که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود با موضوعات یادشده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی تصریح کرد: افراد واجد شرایط پس از ثبت‌نام و تکمیل فرم الکترونیکی می‌بایست دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان ژاندارمری شرقی، پلاک ۷۲، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۶۹۵۲۷۲۷ و ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره هر سال آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

captcha