5 مرداد تا 17 مهر؛ زمان برگزاری مجامع عمومی ادغام اتحادیه‌های استانی
کد خبر: 3613150
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
بهبودی خبر داد:

5 مرداد تا 17 مهر؛ زمان برگزاری مجامع عمومی ادغام اتحادیه‌های استانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از برگزاری مجامع عمومی اتحادیه‌های واحد مؤسسات در استان‌های کشور طی پنجم مردادماه تا 17 مهرماه سال جاری خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(‌، از برگزاری مجامع عمومی اتحادیه‌های واحد مؤسسات در استان‌های مختلف کشور طی پنجم مردادماه تا 17 مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: از روز پنجشنبه، پنجم مردادماه تا روز 17 مهرماه هر هفته سه مجمع عمومی(دو مجمع روزهای پنجشنبه و یک مجمع روز جمعه) در استا‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ادامه داد: همچنین، طی جلساتی که در هفته‌های گذشته با حضور اعضای هیئت رسیدگی به امور مؤسسات برگزار شد نیز مسئله بررسی شیوه‌نامه برگزاری مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های واحد استانی به طور کامل انجام و به استان‌های مختلف ابلاغ شد.

بهبودی تصریح کرد: پس از برگزاری مجامع عمومی استان‌های مختلف کشور و مشخص شدن نمایندگان هر استان، مقدمات برگزاری اتحادیه واحد کشوری نیز فراهم خواهد شد که در زمان خود نحوه برگزاری و تشکیل اتحادیه واحد کشوری نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری مطلوب مجامع عمومی استان‌های کشور و مشخص شدن نمایندگان هر استان جهت حضور در اتحادیه واحد کشوری و به دنبال آن تشکیل این اتحادیه واحد در سطح کشور، مشکلات موجود در زمینه مؤسسات قرآنی کشور حل شود.

captcha