تلاش نویسندگان انقلاب و دفاع مقدس در تحقق منویات مقام معظم رهبری
کد خبر: 3613212
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶

تلاش نویسندگان انقلاب و دفاع مقدس در تحقق منویات مقام معظم رهبری

گروه ادب: دبیر هماهنگی دیدار فعالان انقلاب و دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب از تلاش نویسندگان این حوزه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: چندین ساعت مصاحبه در این راستا انجام شده است که در قالب کتاب منتشر می‌شود.

سیدمهدی ابطحی، دبیر هماهنگی دیدار فعالان انقلاب و دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره روند فعالیت شکوفایی ادبیات مقاومت پیش و پس از سخنان معظم‌له اظهار کرد: فعالیت در راستای سخنان ایشان از سال‌های گذشته استمرار داشته است و سال‌های قبل نیز شاهد شکوفایی بیشتر ادبیات مقاومت بودیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: این رویکرد به ویژه در استان‌ها و شهرستان‌های دورافتاده مورد توجه قرار گرفته است. جلسات پایداری که در این رابطه برگزار شده و از دیدار گذشته تاکنون، نزدیک به 200 خروجی داشته است.

ابطحی با اشاره به تولیداتی که در حوزه هنری در حال انجام است، اظهار کرد: همه آثاری که رهبر معظم انقلاب بر آنها تقریظ نوشته‌اند در این مرکز تولید شده و بیشتر آنها در دفتر ادبیات حوزه و از سویی در مراکز حوزه هنری استان‌ها و از جمله تهران خلق شده است.

وی درباره مواردی که رهبر معظم انقلاب بر آنها تاکید داشته‌اند اظهار کرد: مطمئناً در سال‌های آینده شاهد تولیدات بیشتری خواهیم بود، یعنی زیرساخت و اتفاق خوبی افتاده است و مرکز چندین ساعت مصاحبه دارد که قرار است، خروجی داشته باشد و به کتاب تبدیل شود.

ابطحی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این مصاحبه‌ها از رزمندگان دفاع مقدس و فعالان انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ شفاهی گرفته شده است. کارهای پیش‌تولید این آثار انجام شده است و قرار است که در قالب تعداد زیادی اثر چاپ شود.

captcha