اقامه نماز عید فطر در 1371 بقعه متبرکه و امامزاده کشور
کد خبر: 3613215
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

اقامه نماز عید فطر در 1371 بقعه متبرکه و امامزاده کشور

گروه جامعه: نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مؤمن در هزار و 371 بقعه متبرکه و امامزاده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان  اوقاف و امور خیریه ، سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقای سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در امامزادگان، طرح ملی ضیافت الهی را برگزار می‌کند که امسال این طرح، در دو هزار و 350 امامزاده و بقعه متبرکه کشور با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد.

یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ‌این طرح ملی ‌برگزاری نماز ‌عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است که امسال با شکوه هرچه تمامتر برگزار می‌شود و با اقامه این نماز عملا طرح ضیافت الهی به پایان می‌رسد‌.

همزمان ‌با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نماز، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت نیز از جمله برنامه‌های این مناسبت است.

امسال نماز عید سعید فطر همزمان در هزار و 371 آستان امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار و خطبه‌های این نماز نیز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی و یا بومی اقامه می‌شود.
captcha