برپایی محفل انس با قرآن در منطقه سوم نبوت نداجا
کد خبر: 3613223
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

برپایی محفل انس با قرآن در منطقه سوم نبوت نداجا

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، شب گذشته، سوم تیرماه در منطقه دریایی کنارک برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، شب گذشته، سوم تیرماه با حضور فرماندهان، کارکنان و مربیان قرآنی برگزار شد.
در این محفل نورانی ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط ناوبان‌دوم محمدرضا احدی، نفر نخست قرائت تحقیق استان سیستان و بلوچستان، امیردریادار دوم سیدحسین شریفی‌نسب، فرماندهی منطقه به ارائه گزارش فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان پرداخت.
سپس چهار نفر از نونهالان قرآنی حاضر در جلسه امیرحسین طالبی، محمدامین غضنفری، سیدمهدی یوسفی و علیرضا قاسمی که همگی از حفاظ این منطقه بودند به ارائه محفوطات پرداختند.
در این جلسه، حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک به تفسیر آیات تلاوت شده و همچنین بخشی از آیات سوره مبارکه مریم، بروج و بقره در قالب طرح تدبر پرداخت.
در ادامه نیز محسنی از دیگر قراء منطقه به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و در پایان نیز امیردریادار تهرانی، معاون هماهنگی نیروی دریایی ارتش به سخنرانی پرداخت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات،  کارکنان پایور و وظیفه را به استفاده از فرصت باقی‌مانده ماه مبارک رمضان و بهره‌برداری معنوی از این ماه، جهت مأموریت‌های نظامی و بهره‌برداری شخصی از آیات و معنویات این ماه توصیه کرد.
captcha