ویژه‌برنامه‌های عید فطر صدا و سیمای خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3613248
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

ویژه‌برنامه‌های عید فطر صدا و سیمای خوزستان اعلام شد

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، ویژه برنامه‌های عید فطر شبکه استانی خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ویژه برنامه‌های عید فطر صدا و سیمای خوزستان را تشریح کرد و گفت: ویژه‌برنامه‌های شاد به دو زبان فارسی و عربی در روز عید فطر از صدا و سیمای مرکز خوزستان تقدیم مخاطبان شبکه استانی خواهد شد.
رحیمی ادامه داد: پخش زنده نماز عید فطر شهرستان اهواز به امامت آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و نماز عید فطر در دزفول به امامت حجت‌الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول نیز از صدا و سیمای خوزستان برای مخاطبان پخش خواهد شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان بیان کرد: گزارش حال و هوای بازار در آستانه عید فطر و توصیه‌های ترافیکی با توجه به تقارن عید فطر با آغاز مسافرت های تابستانی نیز از صدا و سیمای خوزستان به روی آنتن می‌رود.
وی افزود: برنامه‌های تأمینی جذاب از جمله فیلم‌های سینمایی و بسته‌های خندوانه نسیم تولیدی مرکز خوزستان نیز از صدا و سیمای مرکز خوزستان برای مخاطبان شبکه استانی و در بخش خبر و موسیقی نیز گزارش‌های تولیدی و برنامه‌های جذاب با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح نیز در این روز برای مخاطبان پخش خواهد شد.
حسین عبدالعزیزی
captcha