محفل قرآنی «30 شب با بچه‌های آسمان» در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 3613264
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

محفل قرآنی «30 شب با بچه‌های آسمان» در مینودشت برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل قرآنی «30 شب با بچه‌های آسمان» با همکاری مهد قرآن مینودشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدحسین هاشمی، مدیر مهد قرآن مینودشت استان گلستان از برگزاری محفل باشکوه معنوی قرآنی و فرهنگی با عنوان «30 شب با بچه‌های آسمان» طی ماه مبارک رمضان در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.
وی ترویج فرهنگ نماز، آداب حضور در مسجد، توسعه فعالیت‌های قرآنی در بین نوجوانان و جوانان، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تربیت حافظان قرآن را از اهداف این محفل معنوی عنوان کرد و افزود: با همکاری هیئت امنا و مسئولان فرهنگی مسجد جامع مینودشت از شب اول ماه مبارک رمضان با حضور گسترده نوجوانان و جوانان به همراه خانواده‌هایشان از ساعت 22 تا 23 با تلاوت قرآن کریم با نوای دلنشین حافظان و قاریان عضو مهد قرآن و چهره‌های ممتاز قرآنی شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقه با موضوع سبک زندگی قرآنی، اهدای جوایز به نفرات برتر، برنامه با «بچه‌های آسمان» برگزار شده است.
بنابر این گزارش، محفل باشکوه معنوی قرآنی «با بچه‌های آسمان» در طول سال شب‌های چهارشنبه در محل مسجد جامع شهرستان مینودشت با استقبال جوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مهد قرآن شهرستان مینودشت استان گلستان وابسته به مؤسسه مهد قرآن است که از سال 1374 در این شهرستان تأسیس شده و آموزش‌های حفظ قرآن را با حضور اساتید و مربیان بدون دریافت وجهی از مقطع سنی 4 تا 70 سال در طول سال برای همه اقشار برگزار می‌کند. رشد و شکوفایی بیش از 10 هزار حافظ قرآن از یک جزء تا حفظ کل قرآن حاصل این عزم دینی و قرآنی در مینودشت بوده است.
یادآور می‌شود، سهیل ولی‌زاده، حافظ کل قرآن 11ساله عضو مهد قرآن مینودشت به عنوان نوجوان‌ترین حافظ کل شرکت‌کننده در مرحله کشوری هفتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» سال 1394 بودند که موفق به دریافت گواهینامه قبولی حفظ کل شدند.
captcha