پیام تسلیت معاون پرستاری وزیر بهداشت در پی شهادت پرستار مدافع حرم
کد خبر: 3613265
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

پیام تسلیت معاون پرستاری وزیر بهداشت در پی شهادت پرستار مدافع حرم

گروه سلامت: معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی، شهادت جانباز دوران مقدس و پرستار مدافع حرم شهید حمید قنادپور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت جانباز دوران مقدس و پرستار مدافع حرم شهید حمید قنادپور را تسلیت گفت.
متن کامل پیام تسلیت محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت به این شرح است:
وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ
مدافعان حرم، رهوران راه عشق و ایثار هستند که به تاسی از سید و سالار شهیدان و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین، در مسیر راستی و حقیقت گام بر می دارند، آنان همچون سیدالشهدا که فرمود آیا فریادرسی هست که به من کمک کند، صدای حقیقت را شنیدند و عاشقانه جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
مدافعان حرم، عاشقان ولایت هستند که برای دفاع از حرمت حرم حدیث عشق را سر می دهند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از از تبعیت از مولای خویش را رقم می زنند .
حمید قنادپور، پرستار ولایی و سرباز اسلام بود که از میان سپاه اسلام بر خاست و در دفاع از حریم حرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اینجانب شهادت این پرستار دلاور سپاه اسلام را به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همه ملت ایران به ویژه جامعه پرستاری، خانواده و فرزندان این شهید والامقام ، تبریک و تسلیت می گویم.

محمد میرزابیگی
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


captcha