سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3613340
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
با حضور 300 مؤسسه قرآنی از سراسر کشور؛

سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سیزدهمین مجمع عمومی و فوق‌العاده سالانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در روز پنج‌شنبه 29 تیرماه ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیزدهمین مجمع عمومی و فوق‌العاده سالانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در روز پنج‌شنبه 29 تیرماه ماه در مجتمع فرهنگی، تفریحی باهنر تهران برگزار می‌شود.

بر اساس مصوبه سال ۹۰ هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور مبنی بر تشکیل مجمع عمومی کشوری از طریق اتحادیه‌های استانی، امسال نیز مقرر شد به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هر استان، نمایندگان مؤسسات در مجمع حضور داشته باشند، بدین ترتیب مجمع سیزدهم، با حضور مدیران عامل 300 مؤسسه قرآنی عضو اتحادیه صورت می‌گیرد.

شرایط حضور مؤسسات قرآنی در مجمع سیزدهم

روند برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه در سال 96، از طریق اتحادیه‌های استانی صورت می‌گیرد، بنابراین لازم است هر استانی به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن استان، اسامی مؤسسات و افرادی را که حتماً در مجمع حضور خواهند داشت، در اسرع وقت به اتحادیه معرفی کنند.

گفتنی است، ابلاغیه و دستورالعمل ویژه مجمع، امروز  4 تیر ماه به اتحادیه‌های استانی ارسال شد.

مؤسسات متقاضی حضور در مجمع سیزدهم جهت حضور در این همایش لازم است، حائز شرایط ذیل باشند.

۱ ( مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت باید عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور باشند.

۲) مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت باید از طریق اتحادیه‌های استانی تشکل‌های قرآن و عترت ثبت نام کنند.

شایان ذکر است، استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس و خوزستان بیشترین نماینده را در این مجمع خواهند داشت.

دستور جلسه مجمع سیزدهم

ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله اتحادیه، گزارش تراز مالی، اطلاع رسانی در خصوص جلسات هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، مصوبات و همچنین تصویب زمان‌بندی ادغام اتحادیه‌های استانی و در نهایت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و مدیران مؤسسات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در روز مجمع خواهد بود.

برنامه تفریحی نیز برای مدیران در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

نکات مهم

۱ _پذیرش مدیران مؤسسات قرآن و عترت سراسر کشور در این همایش، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه 28 تیرماه آغاز و تا پایان روز جمعه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

۲_ لازم است مدیران محترم مؤسسات از داشتن همراه در این همایش، پرهیز کنند، چراکه افرادی که خارج از فهرست ثبت‌ نامی در این همایش حضور یابند، پذیرش نخواهند شد.

 مجتمع فرهنگی، تفریحی باهنر به نشانی تهران، میدان تجریش، میدان قدس، خیابان شهید باهنر، خیابان فیضیه، درب غربی مجتمع فرهنگی اردوگاه شهید باهنر است.

captcha