انتشار پیام تبریک مدیر مؤسسه سرای ذکر به مناسبت عید فطر
کد خبر: 3613365
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

انتشار پیام تبریک مدیر مؤسسه سرای ذکر به مناسبت عید فطر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمام مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است؛ عطر دل انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد، گل بوته‌های صبر و مبارز نفس در جان‌ها شکفته می‌شود. عید فطر زمان شکفتن گل‌های ایمان در دل و جان انسان بوده و تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبار روبی خانه دل پرداخته و پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‌اند.

خداوند را شاکریم که توفیق تقرب به بارگاه هستی بخش خود در ماه مبارک رمضان را در تقدیر همه ما مقدر نموده و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه میهمانی خدا باردیگر یاری از درگاه پرمهر و محبت بی‌پایانش به آرامشی وصف ناشدنی دست یابیم.

بدین وسیله فرا رسیدن عید سعید فطر را به مدیران پرتلاش و زحمت کش مؤسسات قرآنی و جامعه قرآنی اردبیل مربیان زحمت کش و متعلمین عزیز قرآنی موسسه و همه روزه‌دارانی که صیام هر روز را به امید لحظات ملکوتی افطار و افطار هر شامگاه را به شوق سیراب شدن از فیض سحرگاه به پایان رساندن تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است طاعات و عبادات همگی مورد قبول درگاه احدیت واقع گردد و توشه اخروی حضرات باشد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل (رباب لاله)

captcha