حضور بزرگترین گروه تواشیح کشور در شبکه قرآن
کد خبر: 3613403
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
همزمان با عید فطر؛

حضور بزرگترین گروه تواشیح کشور در شبکه قرآن

فعالیت‌های قرآنی: گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) همزمان با عید سعید فطر در برنامه زنده «ماه نشان» شبکه قرآن و معارف سیما حضور یافته و به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با شب عید سعید فطر، اعضای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران بزرگ میهمان ویژه شبکه قرآن و معارف سیما در برنامه زنده «ماه نشان» خواهند بود.
اعضای 63 نفره گروه محمدرسول الله(ص) که بزرگترین گروه همخوانی کشور را تشکیل داده‌اند، امشب چهارم تیرماه میهمان برنامه زنده «ماه نشان» در شبکه قرآن و معارف سیما خواهند بود و علاوه بر گفت‌وگوی صمیمانه و بیان خاطره از پشت صحنه‌ها و اجراهای گروه، چند اثر را هم اجرا خواهند کرد.
برنامه «ماه نشان» امشب چهارم تیرماه ساعت 23:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.
اجراهای به یادماندنی به ویژه پخش اثر اسماءالحسنی گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله(ص) در محل تصويربرداري فيلم محمد رسول الله(ص)، نجف اشرف و ناوشکن دماوند که از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده است برای عموم مردم خاطره ویژه معنوی خوبی به یادگار گذاشت.
captcha