اقتضائات فارس با سایر استان‌ها متفاوت است/ حمایت قاطع از اقدامات انقلابی مسئولان قضایی
کد خبر: 3613537
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
غیاثی:

اقتضائات فارس با سایر استان‌ها متفاوت است/ حمایت قاطع از اقدامات انقلابی مسئولان قضایی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اقتضائات استان فارس با سایر استان‌های کشور متفاوت است، گفت: سپاه فجر با تمام توان از اقدامات انقلابی مسئولان مومن و متعهد قوه قضائیه در استان فارس حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با رئیس كل دادگستری این استان كه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شده بود، گفت: دو نهاد قوه قضائیه و سپاه پاسداران به خاطر نوع کارشان و اقدامات اثربخشی که دارند همواره مورد تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی هستند، به نمایندگی از خِیل عظیم کارکنان و مدیران سپاه فارس از تلاش‌های مسئولان قوه قضائیه تجلیل می‌کنیم.
وی با بیان اینکه اقتضائات استان فارس با سایر استان‌های کشور متفاوت است، گفت: مسئولان قوه قضائیه در استان فارس در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)بر سر مواضع خود محکم ایستادگی می‌کنند و تعامل بسیار خوبی با مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح دارند.
فرمانده سپاه فجر خطاب به مسئولان قوه قضائیه در استان فارس، گفت: سپاه فجر با تمام توان از اقدامات انقلابی مسئولان مومن و متعهد قوه قضائیه در استان فارس حمایت می‌کند.
وی در حاشیه این مراسم با تأکید بر اینکه قوه قضائیه نقش اساسی در ایجاد احساس امنیت و آرامش در جامعه دارد، گفت: برخورد قاطعانه با عوامل برهم زننده امنیت جامعه به‌خصوص عناصر تکفیری یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان قضایی در برهه حاضر است که خواست عمومی جامعه نیز هست.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به تلاش‌های خالصانه مجموعه کارکنان قوه قضائیه در راستای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه، گفت: طِی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی نظیر استفاده از تکنولوژی روز توسط قوه قضائیه در راستای تسهیل امور مربوط به فرآیند پیگیری پرونده‌های قضایی صورت گرفته که افزایش رضایت مردم از دستگاه قضایی و کاهش اتلاف وقت را در پِی داشته است.
وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه از ارکان اصلی اقتدار نظام اسلامی ایران است، گفت: برخورد قاطعانه دستگاه قضایی کشور با متخلفانِ دانه درشت طِی سال‌های گذشته اعتماد مردم به نظام اسلامی را ارتقا داده و امیدواریم این روند از سوی مسئولان مومن و انقلابی این نهاد همچنان با قوت ادامه پیدا کند.
غیاثی با بیان اینکه سپاه پاسداران و قوه قضائیه در کنار هم هستند و اقدامات آن‌ها هم‌پوشانی لازم را داراست، گفت:‌ سپاه با اجرای موفقیت‌آمیز عملیات موشکی لیلةالقدر ضربه مهلکی به تروریست‌های تکفیری داعش وارد کرد و این پیام را به جهان مخابره کرد که امنیت جمهوری اسلامی ایران خط قرمز نیروهای مسلح کشور است.
فرمانده سپاه فجر همچنین در حاشیه دیدار با مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین مدیران این سازمان با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برقرار است، گفت: این سازمان نقش اساسی در پیشگیری از بروز تخلفات در نیروهای مسلح کشور و ارتقاء سلامت نیروهای مسلح کشور بر عهده دارد.

captcha