اجراهای بین‌المللی اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص)/ سفر به چهار کشور
کد خبر: 3613611
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

اجراهای بین‌المللی اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص)/ سفر به چهار کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، طی سال 96 تاکنون چهار سفر به کشورهای دیگر داشته و اجراهایی را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) بسیج تهران بزرگ که متشکل از 13 گروه تواشیح و دارای 63 عضو است، به عنوان بزرگترین گروه تواشیح کشور شناخته می شود.
این گروه که سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده طی حدود سه سال فعالیت خود به موفقیت‌هایی زیادی رسیده که یکی از آنها اجرا در محضر مقام معظم رهبری و نیز سفارش تهیه یک اثر به فرموده معظم له بوده است.
این گروه تواشیح طی سال 96 که هنوز سه ماه از آن پشت سر گذاشته شده است فعالیت زیادی در عرصه بین‌المللی داشته است تا به این ترتیب این گروه تواشیح در سال 96، بیشتر، رویکرد بین‌المللی تا به اینجای کار داشته باشد. اولين سفر خارجی این گروه در فروردين ٩٦ رقم خورد. این سفر با حضور شش نفر از اعضا در شهر كابل پایتخت افغانستان انجام گرفت.
در ادامه نیز در ماه مبارک رمضان، دومين سفر این گروه به کشور عراق و استان اربیل صورت گرفت. در این سفر نیز پنج نفر از اعضای این گروه حضور داشتند.
سومین سفر اعضای این گروه نیز طی روزهای اخیر با حضور شش نفر از اعضای گروه به کشور گرجستان صورت گرفته است. همچنین چهارمين سفر نیز با حضور چهار نفر از نمايندگان این گروه در مسكو در حال انجام است.
در ادامه تصاویری از حضور اعضای این گروه در این کشورها بارگذاری شده است.

مطالب مرتبط
captcha