تلاش جهت اتمام بیمه فعالان قرآنی تا شهریورماه امسال/ 2500 نفر در انتظار
کد خبر: 3613626
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
حشمتی به ایكنا خبر داد:

تلاش جهت اتمام بیمه فعالان قرآنی تا شهریورماه امسال/ 2500 نفر در انتظار

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینكه هم‌اكنون 2500 نفر در لیست انتظار بیمه فعالان قرآنی هستند، گفت: تلاش می‌كنیم تا بتوانیم تا شهریورماه امسال مابقی لیست را بیمه كنیم كه البته باید اعتبارات آن‌ها وصول شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به آخرین وضعیت بیمه فعالان قرآنی گفت: حدود 5 هزار نفر را در لیست رزرو جهت بیمه فعالان قرآنی در كشور داشتیم كه كار بیمه آنان را از سال گذشته آغاز كردیم.

وی افزود: سال گذشته 2 هزار نفر را تا پایان سال بیمه كردیم كه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال نیز كارهای بیمه آنان انجام شده است.

حشمتی با بیان اینكه مابقی لیست انتظار را نیز به محض وصول اعتبار، بیمه خواهیم كرد، گفت: تلاش می‌كنیم تا بتوانیم تا شهریورماه امسال مابقی لیست را بیمه كنیم كه البته باید اعتبارات آن‌ها وصول شود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد كه هم‌اكنون 2 هزار و 500 نفر از فعالان قرآنی كشور در لیست انتظار بیمه هستند.

captcha