اشاعه فرهنگ اهداء خون مصداق امربه‌معروف است
کد خبر: 3613652
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

اشاعه فرهنگ اهداء خون مصداق امربه‌معروف است

گروه فعالیت های قرآنی: دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ اهدای خون، گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های لازم با اداره کل انتقال خون هرمزگان که سازمانی عام‌المنفعه است و مشارکت در امر اهدای خون، گام‌های مؤثری در این راه جهت حمایت از مصرف‌کنندگان خون برداریم .

محمدرضا اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان، اظهار کرد: بدون شک سازمان انتقال خون با تکریم ارباب‌رجوع ،رفتار و اخلاق پسندیده خود نقش بزرگی در گسترش فرهنگ ایثار در جامعه دارد و اهداکنندگان با تکیه بر فرهنگ مهربانی، گذشت و کمک به همنوعان خون خود را به‌طور داوطلبانه به نیازمندان هدیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهداء خون یک نمونه بارز و مصداق امربه‌معروف و دارای ارزش است، افزود: اهداکننده با خون خود جان انسان‌های نیازمند را نجات می‌دهد و این شخص با کار خداپسندانه خود، یک حس رضایت‌مندی و نشاط روحی را تجربه می‌کند و این علاوه بر سلامت جسم، سلامت روح را برای او به دنبال دارد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ اهدای خون، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های لازم با این سازمان عام‌المنفعه و مشارکت در امر اهدای خون گام‌های مؤثری در این راه جهت حمایت از مصرف‌کنندگان خون برداریم .

captcha