علی فیض منظر به برکت قرآن نجات یافت
کد خبر: 3613659
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

علی فیض منظر به برکت قرآن نجات یافت

گروه اجتماعی: علی فیض منظر محکوم به اعدام در روزهای آخرین ماه مبارک رمضان و عید فطر به برکت قرآن و همت مردم خیّر نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سونیا فیض منظر، خواهر علی فیض منظر متهم به قتل عمد، 3 تیرماه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: سال ۹۲ بود که برادرم علی، به همراه دوستانش به پارک اقاقیا رفتند تا والیبال بازی کنند.
وی با بیان اینکه علی جوان ورزش دوست و مهربانی است، ابراز کرد: در میان بازی، اضطرار ادرار برایش پیش می‌آید و از آنجایی که منزل نزدیک نبود و پارک نیز سرویس بهداشتی نداشت، برای قضای حاجت به خرابه‌ای در مجاورت پارک می‌رود.
خواهر علی فیض منظر با اشاره به اینکه در خرابه افرادی زندگی می‌کردند که بخاطر این قضیه با علی وارد نزاع می‌شوند، عنوان کرد: رامین مرادقلی یکی از این افراد، با علی وارد درگیری می‌شود.
وی ادامه داد: در این هنگام افراد دیگر نیز به علی هجوم می‌آوردند و او را زخمی می‌کنند، علی نیز که توان جسمی بهتری داشته، می‌تواند چاقو را از مرحوم رامین مراد قلی بگیرد که ناگهان فردی  با ضربه چاقو علی را زخمی می‌کند و علی نیز با چاقوی در دست، از خود دفاع کرد و ضربه‌ای به کتف این مرحوم وارد می‌کند و بعد از پرتاب چاقو به داخل جوی آب از محل متواری می‌شود.
خواهر علی فیض منظر می‌گوید: برادرم تا آن روز حتی یک نزاع معمولی نیز با کسی نداشته و آن روز هم صرفا به خاطر اضطرار ادرار مجبور شده به خرابه مجاور پارک برود، ولی متأسفانه ضربه وارد شده باعث خونریزی فرد شده و به دلیل ضعف جسمانی، مقتول از دنیا می‌رود و اسم برادرم در فهرست متهمان به قتل عمد نگاشته می‌شود.
بنابراین گزارش، سونیا فیض منظر ابراز کرد: خانواده مقتول که فرزند خود را از دست داده‌اند،به ما لطف کرده وراضی شدند با دریافت دیه از قصاص پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه بعد از تلاش‌های بسیار در حوزه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و با انتشار خبر در خبرگزاری ایکنا توانست دیه مورد نظر را فراهم کند، ابراز کرد: از تلاش و کمک همه مردم خداجوی میهمنم سپاسگزارم که حیات دوباره به برادرم ببخشیدند و حتماً علی بعد از رهایی قدردان این لطف خواهد بود.
یادآور می‌شود، در پی انتشار این خبر و به همت جمعی از مردم خیر کشورمان در روزهای آخرین ماه رمضان و عید فطر مبلغ دیه که بالغ بر 500 میلیون تومان بود، فراهم شد و علی فیض منظر نجات یافت.
captcha